Ut med det gamla - In med det nya..

Japp 2008 är slut och nu riktas alla våra blickar framåt mot 2009, kändes skumt redan där att skriva 2009! Haha.

2008 ska väl sammanfattas på något vis, känns som att jag inte kommer ihåg så mycket men jag ska försöka komma på vad som hänt i stora drag.

- Vi var i Prag, sjukt fint!
- Brorsan tog studenten och fyllde systemklar.. :)
- Hultsfred kommer man ju klart att minnas tillbaka på..
- Jag och Danel firade 2 år <3<3
- Martin fyllde 30 och Markus 25.
- Farbror och Sara blev med bebis, eller mest Sara efter som hon bär på det (haha), en av de roligaste nyheter man fått iår.
- Alla roliga övningar med hemvärnet, skrattar alltid lika gott när man resumerar vad som hänt och vilka som gjort bort sig.
- Nyåret firades i Göteborg, hela stan va som en enda stor jäkla raket..

Det va väl det tror jag. Nu dags att se fram emot året som vi nyss inlett..

- Sälen v. 10 kommer bli en av årets höjdpunkter, eftersom jag aldrig stått på ett par skidor....... NÅGONSIN!
- Alla roliga övningar med hemvärnet som väntar och alla mässkvällar ;)
- Kanske blir det en resa någonstans..
- Sommaren när den väl kommer..
- Sweden Rock blir det nog en tur till!
- Även Metal Town i Göteborg.
- Alla mysiga hemmakvällar med hjärtat!

Ja något sådant kanske! Året är säkert också fullt med en massa överraskningar bra som dåliga som dyker upp lite här och var! men det är väl så det ska vara.

Nej nu ska jag sitta här en stund och titta vidare lite, kanske spela.
Ha det bra! Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Julia

Blindtarmen. Jag saknar dig med Emme.

2009-01-06 @ 15:36:31
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0