Nu närmar det sig!

Jag pratar förstås om Sälen som det bär av till nästa vecka.

Fast innan dess så händer det en del, idag ska vi storhandla. Det blir middag till idag, imorgon och på fredag. På Lördag blir det tre rätters med gänget från kokgruppen och jag ska stå för förrätten, det blir Gaspatio (kall tomatsoppa) med vitlöksbröd. Kommer bli supergott. Sen snackas det om fisk till huvudrätt och Gino till efterrätt. Kommer bli bra bra bra!

Nu va de på tok förlängesen jag skrev här i bloggen.. måste verkligen skärpa mig med det. Fast ibland blir det bara så krystat och man vet inte riktigt vad man ska skriva, sen vill man ju inte skriva vad som helst heller för då låter de alldeles tokigt.. Aja, lovar att skärpa mig!

På söndag bär det av, 04.00 kommer vi förhoppningsvis vara insuttna i bilen och på väg, det är ju en bit så det kommer att ta sin lilla tid. Men det räddas genom krysstidningar, minispel, dvd-film och annat skoj som man kan pyssla och syssla med i små utrymmen.

Tror att denna resan kommer att bli fantastiskt kul, hoppas bara på att få komma hem med alla ben på rätt plats.. skulle bli en jobbig hemresa med gips och grejer.. Ja det va väl allt för denna gång, måste ner och kolla till tvätten.

Ha de kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0