ordningen återställd!

Helgen var trevlig, mycket trevlig.
Massa härliga människor, god mat och god dricka! helgen blev Brabrabra!

Veckan har börjat ganska segt, känner mig fortfarande trött sen i lördags och söndags, men nu börjar det rätta till sig. Och det är bra.
Dagen blir inte sådär jättespeciell, hade tänkt köra över en runda med dammsugaren och diska.. suck! trist, men det är sånt som måste göras.. Senare ska jag bort på viktväktarna, ska ta tag i det nu. Kommer bli så bra sen.. längtar!

Annars händer det nog inte sådär jättemycket i veckan tror jag.. Det blir nog en lugn helg och sen nästa vecka fyller jag år! Wiiiee! ska bli skoj, fast det är inte jämt eller nåt men det är ju alltid kul att fylla år.

Ja det va väl vad jag hade att säga för tillfället..
So long

Kommentarer
Postat av: Sofie

jag önskar det va så enkelt, men långt ifrån. jag är verkligen sur & irriterad på ALLT runt omkring!! jag vill verkligen inget annat är bara åka ... jag är trött på alla plikter som finns här hemma! :(

2008-09-22 @ 17:32:37
URL: http://aktaidiot.blogg.se/
Postat av: Sofie

sv: de är bara en text jag hittade som jag gillade! men vi kan säga att de är markus =)

2008-09-24 @ 10:56:32
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0