ischias, kan det bli jobbigare..


Började få ont i ryggen i torsdags.. sjukt jobbigt..
Nu är det ännu värre, hoppas verkligen att det försvinner till helgen, om det inte är borta till på torsdag så blir de att gå till massören på fredag. Palla detta, kan knappt sova på nätterna..
Har köpt voltaren idag på apoteket, hoppas på att det hjälper mig att sova. Trodde bara man fick ischias när man va lite äldre men det kunde man få när som tydligen..

Aja iallafall, i helgen va det fest, mycket trevligt.. va väl lite överförfriskad men slapp baksmälla av nån konstig anledning och det va ju bra! ;)
Igår åkte jag till mamma, så nu har jag sovit här inatt och ska sova här till imorgon också hade jag tänkt.
Får se om jag stannar längre. Va en runda på ÖB med mamma och lillan. Köpte såpbubblor till Simon så nu när vi kom hem så blåste vi bubblor ute på gården. Mysigt!

Ja det va väl allt jag hade att säga för tillfället! ha de kalas..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0