Kul Fakta om mig!

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: Javisst, på morgonen om inget annat..
Gnälla: Ja det händer väl, om man är trött eller känner sig ledsen.
Skrika: Nej.
Sova: Ja sover som en stock.
Ha ångest: Nej.
Skada dig själv med flit: Nej det känns onödigt.
Ta mediciner du inte borde ta: Nej, låter onödigt.
Vilja dö: Definitivt inte, däremot är jag rädd för att dö..
Drömma mardrömmar: Ja det gör jag ofta, ofta saker som hänt som inte vill försvinna förrän det blivit ett definitivt slut på hela den historien.. (svårt att förklara men vissa fattar medans andra inte)
Drömma sexdrömmar: Det är klart att det händer.
Ta droger: Nej tack, knark är bajs.
Försöka vara annorlunda: Nej, varför skulle man vilja vara det?
Klä dig i svart: Älskar svart, men gärna andra färger som accent.
Gå till kyrkan: Nej.
Gå i skolan: Nej det va ett tag sen.
Röka: Nej.
Ha sex: Jaha du.. 
Ljuga: Nej, tycker det känns dumt.
Hata folk: Nja, det beror väl på.. det finns en jag hatar, som jag alltid kommer hata, men annars tror jag att folk tar lite lätt på det där med att hata.Tror människor tycker det är lättare att säga Hata än Tycker inte om..
Lita på folk: Ja, absolut.

VEM:

Saknar du: Daniel, mina brorsor! <3
Vill du döda: Ingen.
Rörde dig sist: Daniel
Vill du slå: Ingen.
Kysste dig sist: Daniel
Vill du kittla: Daniel, särskilt när han är trött. då är det riktigt roligt.
Kramade du sist: Daniel
Vill du prata med: Vet inte just nu faktiskt.
Skrek du på sist: ingen kommentar..
Vill du vara som: Mig själv.
Sårade dig sist: ....
Vill du bli galet full med: Vet faktiskt inte.
Gjorde dig riktigt glad senast: Daniel gör mig riktigt glad varenda dag!
Fick du sms från senast: Kommer inte ihåg.
Ringde dig senast: Anette.
Är snyggast på jorden: Det finns många människor på jorden, tror alla är snygga på sitt sätt.

HAR DU:
För många vänner: Nej.
Tvångstankar: Nej
Någon annan psykisk sjukdom: Nej.
Någon fysisk sjukdom: Nej.
Någon skada: Handleder sen handbollen, knä och fotleder sen fotbollen..
Färgat håret: Många gånger,
Brutit några ben: Ja, brutit tummen en gång på två ställen.
Några piercings: Navel.
Egen dator: Nej
Bra självförtroende: Ja det tycker jag väl.
Kysst någon: Mmm..
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja
Bjudit ut någon: Ja
Varit kär:  Ja! underbart..
Dumpat någon: Ja
Stulit någonting: Nej.
Lämnat landet: Japp
Tuttat eld på nått: Nej. 
Gjort något olagligt: Nej inte vad jag kan komma på.

HUR:
Går du: Haha, vilken dum fråga..
Svarar du i telefonen: Oftast -Hej det är Emelie.
Fördriver du tiden: Tv, datorn, tidningen, telefonen, gymmet, mm.
Mycket pengar har du: Så det räcker.
Tjänar du pengar: Har A-kassa.
Ofta diskar du: När jag inte står ut med att se det längre, det vill säga ganska ofta.
Ofta städar du: Plockar hela tiden.
Många stör du dig på: Ingen kommentar.
Ofta träffar du din familj: För sällan tycker jag. 

TROR DU:
På gud: Ja och nej.
På rymdvarelser: Nej, men nog finns det något där ute.. vi kan inte vara ensamma.
Att folk tycker om dig: Ja det tror jag nog. 
På ett liv efter detta: Ja, det kan inte bara vara slut efter detta.. 
Att fiskar kan tänka: Vilken dum fråga..
Att du kommer leva länge: Jag hoppas på det..

Kommentarer
Postat av: Sofie

svar: héhe jo lite!

nog funkar det, själv också? <3

2008-10-17 @ 13:57:02
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0