Skärpning!

Ja nu måste det bli skärpning med den här stackars bloggen som bara får ligga och vila och inte fyllas med massa braiga saker.. eller hur...  Nej men jag ska ge bloggen en chans.

Igår tog jag tåget till Kristianstad där jag mötte upp Julia för lunch och fika. Riktigt trevligt va det och vi hade mycket att prata om. Sedan tog vi en tur runt i stan och kolla på lite Halloweenoutfits eftersom jag ska på Halloweenfest på lördag va en del bra men beslutade senare att jag ska ta det på Buttrix i malmö imorgon.
I vilket fall som helst så va hela dagen kanon, vi har alltid lika trevligt hon och jag och jag uppskattar vår vänskap högt!

Om en stund ska jag ta tag i disken som står i köket, tro mig det kommer ta tid att få färdigt det.. Sen måste jag dra mig ner mot banken och fixa en sak, kan tyvärr inte skriva det här för det finns kanske en viss person som läser och då avslöjar jag hela överraskningen och det vore ju synd. Men jag ska fixa en sak. Sen är det snabbt hem igen för att sätta igång med tårtbak, många tårtor ska göras och jag hoppas jag hinner få klart det innan eftermiddag/kväll för då är det HV som gäller.

Ja det va väl alles! bloggar kanske senare, annara blir det en runda imorgon! måste ju berätta om jag hitta nån outfit!

Ha de kalas mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, ja skärpning! Du har ju till och med glömt berätta om din outfit ;-) jag är ju också nyfiken! Buttericks är bäst på outfits till maskerader/halloween etc.



Jag värdesätter vår vänskap högt jag också, det vet du. Massa kramar

2008-11-02 @ 11:31:46
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0