Seg dag, Seg förkylning..!

Japp dagen har varit apseg.. har inte pallat göra ett endaste dugg.
Har åkt på en sån hejdundrandes förkylning så det är helt sjukt.. fattar inte vart den kom ifrån!
Är inne på min tredje dag nu och börjar få ont i mina bihålor.. inte kul alls ;( orkade med nöd och näppe ta mig till apoteket och köpa nässpray och halstabletter, halstabletter som smaka link. Hur äckligt som helst, så nu vet jag det aldrig sånna mer.

Jaha annars då, annars händer det inte speciellt mycket. Oroar mig lite för hur det kommer bli med allt detta som är på gång och hur det kommer sluta. Har ju bara gått och väntat på att få veta vad som händer och nu när jag vet så undrar man ju såklart hur det ska gå.

Resten av veckan blir det inget speciellt.. bara massa film och mys med hjärtat, inget alls planerat denna helgen vilket känns skönt, så man kan bara ta det som det kommer.
Har fått ett nytt favoritband.. haha! Creed, älskar dom.. Underbara lugna låtar med underbara texter. Härligt såhär nu när hösten börjar närma sig vinter och allt är grått och trist. Livar upp på nåt sätt!

Nej nog traggat, klockan är mycket och natten som gick har mest gått åt till att vända sig i sängen, snörvla, vara varm, hosta och varit allmänt obekväm. Hoppas på att få sova något inatt! nu går jag på min sparlåga..

Tjong i medaljongen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0