En helt vanlig Onsdag..

Ja inget konstigt med denna dagen..

Vaknade sent, skönt men samtidigt jobbigt.. kommer ha svårt att sova sen ikväll. Tänkte ta tag i lägenheten som ser ut som inferno ungefär, diska, städa toa, städa sovrummet... förresten handlade inte mitt förra inlägg om att diska också? haha

Aja iallafall, Halloweenfesten i lördags va skojig som bara den, synd bara att det blev så trist på slutet med EP-anfall, medvetslöshet och spricka i armen.. (de va inte jag som drabbades) Söndagen va seg som bara den, jag och D låg på soffan hela eftermiddagen/kvällen och kolla på film, mysigt att göra så ibland.

Veckan har börjat för jävla bra........ I måndags skickade jag ett mail till ett ställe som behövde folk, typ en timme senare ringde dom och ville att jag skulle komma dit och träffa dom, så vi bestämde tisdag kl.14.00 (igår). Så jag va där, jättetrevligt va de! så nu ska jag provjobba på lördag. Så sjukt roligt ska det bli! Har väntat på en sån här chans nu hur länge som helst med alla tusen jobb man sökt. Nu äntligen vänder det. Plus att jag kanske har ett annat jobb på g också.... Lycklig!
Sprang runt här och sjöng högt och tydligt så att alla grannar hörde! sånt lyckorus...

Nej jag får väl ta tag i det där som inte är så roligt.... suck! disken skriker på mig nu.

Ha de kalasbra, för det ska jag! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0