Trött, sliten och sjuk! ;(

Mm som sagt, överskriften säger allt.
För er då som tänker wow, har hon skaffat blogg..? så japp det har jag! Här har ni lilla mig!
Helgen har mest vatt lugn, var på barndop igår. Daniels kusins barn döptes, lilla Maja. Så jävla söt unge. Så det innebär att vi inte såg melodifestivalen.. sugit!
Vi lyssnade på resultaten på radion och konstaterade att perelli vann.. inte helt oväntat.
När vi kom hem börja vi kolla på Bee movie, men pallade inte kolla klart så det får vi göra idag istället. Daniel är ute på FMCK nu och jag har tappat upp diskvatten så jag ska väl antagligen börja med det, fast att jag inte vill..

Har en jävligt irriterande hosta, killas i halsen hela tiden så när man hostar så bara river det.. inte skönt alls! får ta och dricka en kopp te eller nåt sånt och hoppas att det lenar..

Nej som sagt disken kallar.. skriver nog mer senare!

So long!

Kommentarer
Postat av: helena

Krya på dig gumman tänker på dig kram

2008-03-16 @ 13:59:16
Postat av: Julia

Hoppas du blir kvitt hostan snart. Har också fått en ordentlig rethosta nu, men tack och lov börjar förkyldningen i övrigt, lägga sig. Hoppas vi ses på tisdag? Love

2008-03-16 @ 14:20:01
URL: http://www.juliaarvidsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0