Suck, trött... aja, iallafall ingen halsfluss!

Kom nyss hem från läkaren. Ingen halsfluss, bara virus.. eller bara och bara...
Vaknade halv åtta i morse av att halsen var tjock som cement och jag kunde knappt svälja, så då ringde jag till vårdcentralen och fick tid. Men som tur var så va de ingen halsfluss, däremot skulle jag ta de lugnt ett par dagar på grund av febern och så.

Det första jag fick göra när jag kom hem var att städa.. Bender va själv i knappt en timme och då hinner han vända upp och ner på lägenheten. Jag blir tokig på honom, sen när man skäller på honom så hoppar han i sidleds mot en och spelar jättetuff, svansen sväller upp och öronen rakt bakåt.. men när man väl får tag i honom och spolar honom i badkaret för att "lugna" ner honom (och lite för att det är kul också :) ) då är han inte så jävla mallig längre, då vill han upp i knät och kela och mysa och då är han så snäll så....

Skulle till psykologen idag egentligen men jag ringde och avbokade den för att jag mår som jag mår. Får väl en ny tid. Annars blir det inte så mycket idag, tänkte bädda ner mig i soffan med kudde och täcke och grejer.. mys! sen blir det väl nån film eller två.
Skriver mer ikväll.

Daniel, mitt liv och hjärtas Diamant!
Puss a long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0