Tror ni på tomten?

Det gör inte jag..

Gårdagen bestod av att jobba på Hemgården i Tyringe. Sjukt kul att jobba lite, behövs om inget annat när man kollar sitt konto.. ska jobba imorgon också och på tisdag. Kommer bli bra.

Dagen idag blir väl inge märkvärdigt, ska fixa lite här hemma. Slappa lite framför tvn, kolla om där finns nån tvättid inom de närmaste.. måste tvätta lite grejer till lördag så man kan va tipp toppsnygg på kvällen.. haha! jag är alltid snygg.. X)

Hade sån sjuk jävla huvudvärk igår när jag kom från jobbet så jag minns inte ens att jag kommit innanför dörren. När daniel kom hem låg jag i sängen och kunde knappt prata. När det sedan hade lättat så såg jag att jag bara lagt allting innanför dörren i hallen.. väskan, halsduk och allt låg där på golvet.. Har inte ett minne av att jag lagt det där. Hemskt känns det!

Vaknade i morse med lite av huvudvärken kvar, konstigt nog. Ligger som en molande värk i bakhuvudet som vilken sekund som helst kommer bryta ut igen.. suck.

Nej nu har jag lite annat att fixa. Tjingeling på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0