Då va man här igen! ;)


Ja som sagt, här igen. Måndag idag, inte vilken måndag som helst.. 1 December!
1 December är ju ganska speciell.. man får öppna första luckan på sin kalender, choklad är ju alltid gott. Man vet att det är 23 dagar kvar till julafton och ungefär en månad kvar tills det blir nytt år.
Det är ju aldrig fel..

Nog om det, kom nyss hem till mammsen efter en tur i stan med henne.. Hitta massa kul, bland annat daniels julklapp. Sen köpte jag en julduk, lite tomtar och lite annat skojigt. Daniels julklapp blev helt perfekt men kan jag ju såklart inte skriva vad det är här.. för då kanske han tjuvkikar. ;)

Veckan blir relativt lugn, ska inte göra speciellt mycket hade jag tänkt. Städa lite och så bara eftersom vi ska ha lite förpartaj hos oss på lördag innan mässen. Längtar apmycket till mässen, har väntat nu hur länge som helst känns det som så de kommer blir bra bra bra. Nej nu ska jag njuta av min loka och tjöta lite med mamma innan det är dags att ge sig av mot bussen.

Ha de kalas på er!
Trevlig 1 December.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0