sjukt längesen lilla jag var här...

Men nu är jag det.

Kände att jag behövde skriva lite grann. Ibland så är allt så jobbigt, det går i perioder och jag försöker att inte tänka på det, men det är fan inte lätt. Särskilt när man är själv här hemma, eftersom Daniel jobbar.
Alldeles för många tankar och tårar går åt till det utan att jag egentligen vill, det bara blir så.
Jag önskar att det aldrig hänt och att mitt liv vore normalt på det viset, men det finns inget som kan "ta tillbaka" det om man nu skulle kunna säga så.
Många gånger önskar jag att jag berättat det tidigare, då kanske allting hade vatt borta nu, eller iallafall nästan allt. Jag önskar att denna berg-o-dalbana kör in på slutstationen snart så jag kan få ett avslut, ett definitivt avslut och att jag kan gå vidare med mitt liv.


Nog om det nu. De senaste dagarna har tillbringats hos mammsen, igår va vi på bio och sedan käkade vi på Peking tillsammans med Macke och Fiffi♥, mycket trevligt var det och suveränt gott.
Idag fyller älsklingen år så innan han åkte till jobbet så gratta jag han ordentligt med paketer och massor med pussar. Tihi!
Så nu sitter jag här själv och degar, kanske ska fixa nåt att äta, magen låter som en hel bunke med elefanter som är ute på springtur. Sedan kanske jag kollar nån film eller nåt, får se vart kvällen lutar.

Ha de nu så väldans bra!

G r a t t i s  ä n n u  e n  g å n g  h j ä r t a t ! , f i n a s t e  a v  d e  f i n a s t e ! ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0