Måndag igen, fattar inte hur snabbt det går..!

Helgen bara svish så försvann den.. förstår inte!

Aja iallafall, i fredags va vi ute hos Daniels föräldrar, sen kom hans brorsa och systern+pojkvän. Vi åt gott på kvällen och gick och lade oss relativit tidigt.
Klockan 04.30 ringde klockan i lördags morse, då var det dags att gå upp.. suck! Men eftersom vi skulle till tyskland så gjorde inte det så mycket.. Vi körde hemifrån klockan 05.00 och tog färjan i Helsinborg 06.15. Vi käka lite frukost på färjan och sen var vi snabbt över. Genom Danmark tog det ungefär 2 timmar exakt, sen tog vi färjan i från Rødby vid 09.15. Överfarten tog 45 minuter.
Väl över så körde vi till Calles först, handla massa gottgott där. Köpte bland annat snaps på påse.. det ni! hur smart som helst tyckte jag.. Efter en bra stunds shoppande körde vi till Border shopen och handlade ytterligare gottgott.

Hemma i sverige igen var vi vid 18.00 nån gång, och alla var jäkligt slitna när vi kom hem. Jag gick och lade mig vid kvart över tio. Haha!
Sen igår så hjälpte vi Daniels pappa med att skoffa stenmjöl på skottkärror som han sedan krattade och sedan paddade. Så jag har lite granna träningsvärk i ryggen just nu..

Nej det var väl allt. Skriver kanske mer senare.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej raring :) jo de ska vi nog kunna fixa ... kan nog sätta mig med det ikväll!

skriv inloggningsuppgifter i ett privat medd. på bilddagboken samt dina favoritfärger :) vill du ha någon bild så kan du skicka på hotmailen .. spelar ingen roll vilken av dem! så fixar jag det ;)

2008-08-25 @ 13:56:40
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0