då var man ensam hemma igen..

Japp, daniel har kört till jobbet.
Känner mig hängig, ska nog inte bort till HV ikväll.. blir nog till att ta det lugnt istället. Spara mig inför helgen.

Tror inte jag ska göra så mycket just nu. spela lite kanske och sen kolla på film eller nåt.
Har fått mitt nya bankomarkort idag eftersom det andra blev stulet och spärrat, så nu kan jag betala i affärer igen, sjukt jobbigt att vara utan, vet inte hur många gånger jag stått i affären och skullat betala men nejdå det kan jag ju inte.. Får gå till banken för att ta ut pengar, men nu är allt tillbaka till det normala.. skönt!

Nej tror jag gör nåt annat nu än att sitta här! skriver ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0