då var det onsdag..

Började dagen med att ta en lång dusch! Härligt.
Sedan prata jag med min kära mamma i typ en halvtimme, alltid lika roligt.

Tänkte jag skulle äta nåt nu, sen slänga på nån film eller nåt.. Så jäkla tråkig tv såhär på dagarna nu när OS
är slut..

Ser fram emot helgen, blir massa skoj då.. Kommer nog vara ganska sliten på söndag om jag känner mig själv rätt! Haha!

Jag saknar dig så mycket att det gör ont.. Varför kan du aldrig höra av dig, du behöver inte prata en jättelång stund men du kan väl iallafall fråga hur det är, prata om vädret, vad som helst.. bara jag får höra din röst.. Det slutar alltid med att jag får dåligt samvete och så ringer jag.. Jag har sagt till dig att du gärna får ringa...... när du vill! varför gör du inte det??!?
Jag älskar dig, förstår du det..? du är ju min ..... ♥

Ibland känns livet så jävla sorgligt............... ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag lider med dig gumman hoppas att han läser det puss på dig

2008-08-27 @ 13:06:03
Postat av: Viggos mamma

Hej från mig! Hoppas snart att din telefon ringer. Kram!! Ses vi hos mormor/farmor på lördag?

2008-08-27 @ 20:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0